搵fd食飯..

今日搵左2個人陪我食飯.. 多謝你地呀..;D

lunch同我女朋友個fd食飯.. 尖沙咀.. 麻酸樂.. 坐低幾個字仲未叫野食.. 好樣衰..:lalala:

最後Grace叫左個xo沙牛河.. 最搞笑佢話唔食牛.. 點知叫既時候.. 個waiter話冇牛.. 轉海鮮得唔得..

我就叫左個鐵板.. 牛柳的.. 問我幾多成熟.. 我話7成半.. 佢話冇半.. 我就話7成喇.. 冇問我要飯定意粉定薯菜.. 佢自已就幫我擇薯菜.. 好在我本來都諗住食薯菜.. 不過舊牛柳就變左10成熟囉.. 唔會有下次呀!!:no:

夜晚就同阿月去左九龍灣食.. 成10點幾11點知食.. 因為我要買電腦.. 所以要阿月陪我等.. sorry呀..:oops:

2個人叫左3個小菜.. 一路睇電視一路笑.. 電視講緊地震o個d野.. 笑足成晚.. 當然我地唔係笑緊地震受難o個d人喇..

anyway.. 今日多謝你地2個陪我食飯.. 謝謝..:>>

今日坐車時間勁長.. 大埔 –> 尖沙咀 –> 荃灣 –> 大埔 –> 尖沙咀 –> 深水步 –> 九龍灣 –> 觀塘 –> 大埔..:crazy:

下雨天.. 總是心情不好的..

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。 必填欄位標示為 *

這個網站採用 Akismet 服務減少垃圾留言。進一步了解 Akismet 如何處理網站訪客的留言資料