這是什麼喇..

訓到9點幾就比電話嘈醒了.. 過去叫佢地起身.. 個個都訓死晒..

我無無聊聊睇下電視睇到11點幾再叫佢地起身.. 終於叫得醒喇..

點知又話去食日本野.. 又過返東門.. 好熟悉既地方.. 因為我同老婆返大陸就係黎呢度..

好熱.. 熱死我了.. 食左290蚊.. 除返4份.. 每人75..

之後上左樓上打左陣機.. 打完佢地仲未返香港.. shit..

我頂唔順了.. 一直浪費我既時間.. 我就自己坐的士過返羅湖返香港了..

因為我想同老婆msn同傾計.. 一返到香港打比老婆.. 點知打左幾次都冇人聽..

算.. 直接返公司.. 返到公司即刻msn叫老婆仔.. 點知冇人應..

見倒佢個名.. ” ●`yan°*欣 ` 真的受傷了- – ” 給我說中!! 很痛 /.\ 怪怪的..

msn問佢又唔係度.. 冇人應.. 上左佢xanga睇.. 囧..

見倒隻手流血呀.. 好多血呀..

血呀..

早2日先叫你小心d.. 唉.. 心痛..

到了晚上.. 又不知道為什麼會吵架了..

還是我又.. 做錯了什麼..??

金利來的那個阿雄.. 10點幾打黎.. 問我在不在公司..

叫我落去飲酒.. 是但喇.. 之後我做埋d野.. 11點幾12點先落去..

飲得唔多.. 因為我好攰.. 仲要一路諗野.. 公司同其它野都就黎搞到我透唔倒氣喇..

3點鐘返上公司.. 開單.. 休息..

P.S. 我真的在改變我自己.. 但我應該怎樣改才合你的心意呢..?
ˉˉ看到朋友失戀.. 做這些東東.. 他們在錯嗎..? 還是我錯了..? 有很多的問號..
ˉˉ幸運的是.. 我能夠把妳找回來.. 不幸的是.. 你的心我好像還沒有找到回來..

ˉˉ你不會是在同情我吧..?

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。 必填欄位標示為 *

這個網站採用 Akismet 服務減少垃圾留言。進一步了解 Akismet 如何處理網站訪客的留言資料