累..訓..

訓得唔係咁好..

訓個幾鐘就醒一醒.. 睇下電話個msn.. 老婆仲未on就訓下..

訓到12點幾醒一醒.. 同老婆msn左一陣又訓著左.. 太累了吧..

加上有點不太舒服.. 好似2點倒先起身.. 中間又有人打電話黎.. 好煩呀..

4點幾自已煮野食.. 有燒賣喇.. 蛋喇.. 出前一丁..

食食下老婆要去幫手喎.. 我就食住等.. 無無聊聊咁..

玩返n年前既game.. 夢之翼.. 很懷念呢..

之後阿b又打黎.. 有野做.. ok.. 有野做就做喇..

老婆見倒我個blog養pet.. 又想養.. 本來我已經係養左隻叫做Yan..

佢叫我開過隻新既.. 點知開完佢又話自已養返自已..

唉.. 你鐘意喇.. 搞到我都冇乜心機養.. 算了.. 唔整住了..

就算整都整返之前o個隻算了.. 之後就係因為呢樣野又發脾氣..??

我做什麼也是不好的吧.. 我在你心裡算是什麼嘛..

到左11點幾諗住出門口既時候先記得我本回鄉證(舊舊的啡色簿仔)o係公司..

阿b已經call左taxi入黎大埔.. sor.. 變左佢自已一個直接由深水過落馬洲了..

最近的運氣好像也不是很好.. 算了吧.. 人生總會有起有跌..

不然就會過得很平淡.. 無聊吧.. 不過我真的希望.. 這些難過的日子快點成為過去..

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。 必填欄位標示為 *

這個網站採用 Akismet 服務減少垃圾留言。進一步了解 Akismet 如何處理網站訪客的留言資料