被罵了..

一早就比阿媽鬧..

"你d錢點洗架.."

同你講我打晒電話過日本..?

失戀日日去飲酒..?

好多野唔係唔想講你知..

而係你知道之後對呢件事有咩幫助呢..?

冇幫助既野.. 講黎做咩呢..

知道又幫唔倒.. 又要擔心.. 唉..

早排都同friend傾過..

做隻雀仔真好.. 囧..

 除夕.. 尖東.. 尖咀.. 油麻地.. 奧海城.. 西環..

以上既地方任選其一..

先落一落尖東..

除左up stair既人.. 得1,2個係識既.. 坐左陣閃人..

尖咀.. 係有friend既.. 不過又唔多想落..

油麻地同尖咀既一樣..

奧海城.. 太多回憶.. 唔想去..

所以最後係去左西環..

10點去左打機.. 11點又落返上環..

打打下.. 12點半.. 除夕倒數在機鋪.. 哈..

之後返過西環飲野.. 啤酒.. 海邊..

再之後都係落左bar.. 第一次落西環既bar..

之後去左人地屋企..

同你拍拖有幾幸福..?

四款同價格的泰迪熊,上面刺著不同的字樣你只能買一隻,你會買哪一隻?

1.友情

2.祝福

3.摯愛

4.謝謝

1.選「友情」的朋友你會希望跟對方一起成長讓對方有變聰明的幸福。幸福指數55%:這類型的人覺得兩個人在一起除了甜言蜜語之外,還會把情人當成自己最好的朋友,希望雙方一起去學習一些課程,例如心靈課程或繪畫等等,他覺得這種交往過程會讓雙方更甜蜜而且可以一起成長。

2.選「祝福」的朋友妳太包容對方以放縱的方式讓對方享受自由的幸福。幸福指數80%:這類型的人很小孩子氣,當他愛上一個人時會自動把眼睛弄瞎,會對對方非常包容和放縱,只要對方快樂就好,即使自己犧牲也無所謂。

3.選「摯愛」的朋友你把對方伺候的無微不至讓對方以為在幸福天堂裡。幸福指數99%:這類型的人只要戀愛對象是自己非常愛的人時就會無怨無悔的付出,再加上他很喜歡照顧對方,會由內到外把對方打理的很好,不但自己有一種成就感,對方也會有一種宛若天堂的感覺,覺得跟他談戀愛實在太幸福了。

4.選「謝謝」的朋友你太孩子氣偶爾還會鬧脾氣讓對方覺得不太幸福喔。幸福指數20%:這類型的人會讓跟他談戀愛的對象覺得很頭痛,一點都沒有幸福的感覺,永遠像是要哄一個小孩子或潑猴,永遠都搞不定他,因此讓對方覺得兩人在一起好像是在地獄。

3.. 不過佢好似唔幸福喎.. 囧..

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。 必填欄位標示為 *

這個網站採用 Akismet 服務減少垃圾留言。進一步了解 Akismet 如何處理網站訪客的留言資料